världens bästa häst!

Skolan idag till tre.
Hade matte,engelska,fysik,svenska,lunch,mentorsträff,idrott o sist spanska.
Hängde me mimmi hem o åt glass (a)
Sen skjussade hennes mamma upp oss till mejj ;)
jag bytte om och sen tog vi hem saga o ställde henne i hagen utanför huset :)
O sen hämtade vi pojkarna,
Red ut dom "galopprundan" och sen stannade vi i stallet (kom ut nästan brevid stallet)
Hoppade lite då.
Började på 80cm,sen 90cm och slutade på 100cm(1m!) va såå stolt över honom!
Vägrade inte en ända gång! :')
DUKTIG!
Efter de red vi samma runda tillbaka ;)
Magnum har ALDRIG galopperat så snabbt som han gjorde idag!
Tog bettet o bara stack!
Aja.
Efter vi kommit hem så fixade vi dom och gick bort me dom, pappa tog bort Saga.
Sen fyllde vi på vatten och gick hem.
Mimmi åkte hem och jag åt middag.
Sen åkte vi till stallet och hämtade flugmedel och när vi kom hem så pluggade jag.
Satte mejj här för en stund sen o ska ner o kolla på big brother nu :)
/ Moa
-
http://www.youtube.com/watch?v=wtzFDkk0-AA - dressyrpasset i söndag. Jag vet att jag suger på att rida.. men iaf. blev bara trav på film, sen dog kameran..
http://www.youtube.com/watch?v=MA7nNU_MsPA - 1m, från idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0