Väntar på ett samtal..

Samtalet är från en kompis;)

Så det e inget viktigt me det lixom!
Sov ganska bra inatt dessutom, glad av att få träffa Sunset Glow idag<3
Eller, om det nu blir så.

Ska vara där med Bella Petterson, kommer nog bli väldigt roligt!:D
Ska ta med kameran och fota lite om jag kommer ihåg;)
Isåfall bllir det typ bara hagbilder och på oss XD<3

För pållarna e ju i hagen nu och de ska in typ ikväll nån gång.
Men det finns ju mycket annat o göra !:)

Tex detta ska jag göra:Mocka,putsa sadel och träns,hjälpa Mia och lite annat i think;)

Ja det var en liten kort text på vad jag ska göra idag, hörs senare, pözz<3

Kommentarer
Postat av: Ania

Hej! :)

Följa varandra via bloglovin? Och du, om du vill så skulle det uppsakttas om du ställde en fråga i mitt bloggsvar och samtidigt tryckte på facebook gillaknappen. Hugs.

P.S. Söt blogg!

2011-05-08 @ 11:02:39
URL: http://aaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0