Vaknat o bloggat ikapp.

Nu har jag nu då bloggat ikapp, förlåt för dålig uppdatering , men har inte orkat eftersom då massa plugg o somnat tidigt på kvällarna :/
Men ska skärpa mejj nu!
Vaknade för ett par timmar sen.
Nu ska jag plocka fram kläder till dagens fotograferingar me Alma o pållarna!
Blir MASSA bilder idag.
Efter jag har gjort de så ska jag dammsuga (lovat mamma '.') och vid två kommer Alma o då blire till sommarbetet o fota!
Bloggar mer ikväll o under dagen mellan varje fotografering!
Ikväll sover Alma hos mejj ,därför blire nog fotning iaf ridning imorn me!;)
/ Moa
Nu har ni ju även fått se ett par bilder som jag fotade på mejj själv i torsdags, tycker ni ? ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

hejj:)

undrade bra hur gammal alma är??::::::::::::::))))))))))))))))))

2011-05-07 @ 14:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0