TAGGA HELGEN!!

Som jag sa kommer det inte bli så mycket inlägg från mig nu i think.
Men nu har jag endå tid o alla läxorna e färdiga så nu bloggar jag!:)

Denna dagen har varit helt OK, sjöng igenom solot med nancy idag me.
Gick attans bra om man får säga de själv!!;)

Imon e det HEEELG!
Då hämtar mamma Leonique på hennes skola i dacke
så åker vi till min stuga.
Asså de kommer bli GRYMT kul!!:D

Ska göra massa saker tex
*bada
*shoppa!!
*bli BRUNA!!!
 
och cukla till båstad om ja nu kan med min fot-.-'

Om vi ska prata om min fot nu så kan jag ju säga att de blitt värre...
Men gick till skolsköterskan idag i skolan på bildlektionen.

MISSA HEEEEEEELA LEKTIONEN TYP!!:''(

Och hon sa att jag skulle till vårdcentralen imon typ om det blev värre.
Så fårr väll hoppas på att det blir bättre då elle?!:D

Känns skönt med lite vila nu i helgen.
Om vi nu kommer sova elle va uppe på natten XD

Men det kommer nog uppdatering med Leonique med och lite bildbomber o så:)

Så typ hare göööttt!!<3


Kommentarer
Postat av: HANNA

lust att vara med på dagens blogg? anmäl dig! :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/may/dagensblogg.html#comment



förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer !

2011-05-12 @ 21:51:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0