Skola,sommarhage o ridning

Igår började jag me skolan vid åtta.
Hade då svenska o sen vid kvart i tio hade vi block, spelade kubb nästan hela lektionen o i slutet hade vi a-tid.
Efter de hade vi SO och sen svenska och sen slutade vi, klockan tio i tolv.
Stack upp i matsalen och åt lite, och sen åkte jag me taxi hem.
När jag kom hem så storstädade jag mitt rum o dansade runt i rummet ;$
Vid två kom Alma och då fikade vi lite o sen stack vi och fixade den stora sommarhagen.
Den e så himla mysig! Mitt i e de en stor damm!
o sen e de granar på ett ställe, öppen plätt på två ställe o sen en liten lövskog på ett ställe.
Iaf.
Fixade den o vid halv fem va vi klara o sen gick vi hem (de e bara 200m dit :D) åt glass o sen stack vi ner till stallet.
Tog in Lucky i boxen o sen tog jag o Alma in Magnum o Saga.
Fixade in Luckys saker i bilen och sen fixade vi Magnum o Saga o sen red vi iväg.
Red genom skogen dit.
Magnum va verkligen superduktig!
Han va lugn o stadig, rusade inte o jag fick näästan trycka på!
va framme efter 20 minuter, red bort till sommarbetet ( kom ut bakom vårt hus ) fixade dom o sen släppte vi dom.
Gick hem o väntade på pappa , sen skjutsade han ner oss o då gick vi till sommarbetet me honom.
Han va lite pigg o trippade jämte o så, men de gick bra.
När vi kom till sommarbetet han jag inte mer än släppa honom fören han sprang runt som en dåre runt hagen ! xD
Haha,ponnibus <3
Kollad på honom lite o sen gick vi hem.
Jag o Alma flummade lite o runt nio åkte hon hem :)
Då satt jag här o sen ner och åt middag, kollade på twilight som gick på tv o sen kollade jag på BB, somnade på soffan o gick upp o la mejj runt ett.
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0