plugget..

Va i skolan runt tio i åtta idag, började me att gå till rektorn, busit (a) 
haha, nejj,men pratade om att byta klass :)
Kan ni läsa om inom snaraste timmarna på www.azkmyren.blogg.se !
Hade iaf sen matte, men ååh va jag kände ens blickar i ryggen 24/7!
Iaf, sen engelska, sen struntade jag i fysiken, fast jag letade efter min skåpnyckel så..
Iaf, sen svenska,lunch o sen mentorsträff,idrott o jag,sofi o sofia SÖG på orientering xD
Hade iaf massa skojj me en azzum kille ;)'
Efter plugget blev de att åka in till donken me Mimms, älskade unge <3
Blev massa snack oså, o sen åkte jag hem :)
Pålle fick vila idag, hade ingen lust o rida i ÖSregn, o så hade jag massa plugg som väntade på mejj hemma :(
nu ska jag till stallet
efter att ha pluggat jätte mycke!
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0