mår piss nu, men tur att jag har dig
Asså nu mår jag rent ut sagt skit!
Vill bara gå och dö elle nått!:S
Mitt liv e typ meningslöst, inget jag gör duger, alla bara skiter i en.
Den enda jag har just NU e Lucy, min hamster♥
Hon får mig o leva, vad skulle jag göra om hon dog?
Jag skulle inte kunna leva mer.
Har bloggtorka med, kan det bli värre?!
Jag orkar f*n inte mer, just nu vill jag bara till stallet.
Där kan man gå  runt själv o tänka på hästar istället för allt j*vla stress.
Om ni inte kommer med förslag vet jag inte hur jag ska göra me mitt bloggande.
Jag tror det blir en paus från datorn och bara tänka på hästarna och skolan.
Men om ni verkligen vill att jag inte tar ett break så kan ni ju komma med förslag?!

Älskar min FINA hamster 7kt mycket!:')<3

Kom med förslag på vad jag kan blogga om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0