jättebäbis♥

Hade ridlektion idag, och jag fick RA :DD haha underbara jätte hest :]
så otroligt skönt att få rida en häst i feelings storlek igen, feelsan va 172 cm i mkh
och RA är 176 cm i mkh troja :3 så han är större till och med (:
Hade dressyr och de gick rätt bra, för att va första gången jag red honom och
oxå första gången på ett halvår jag red ett dressyr pass på en sån stor hest ^^
fast det åskade och regnade rätt mycket när vi hade lektion, och Ra är typ
rädd för ljud och sånt.. men han fick bara ett litet flipp, och då började han
galoppera runt som en galning i ridhuset, men jag satt kvar och fick stopp på honom
rätt snabbt c:
sen är jag även rätt glad :3 för jag tror att jag kommer få dom ridstövlarna
som jag tycker är så otroligt snygga :] för jag va inne på hööks med mormor och morfar
för ngn da sen, och morfar hade sett att jag typ "kryssat för dom" i hööks tidningen (alltså att jag ville ha dom)
och så när vi va inne på hööks gick han och hämatade dom och frågade om jag
verkligen tycke att dom va snygga och jag sa: jaaa, skit snygga!!!!!! vill verkligen ha dom, men pappa tycker att dom är för dyra :/ och då sa han typ: men glöm inte att du har en väldigt snäll mormor och morfar, dom går ju alltid att önska sig :)
då blev jag glaaaaad :3 så jag kommer troligtvis få dom :DD
hehe *dom på bilden under*
de sista va kanske ointressant, men kände att jag ville skriva de ^^ höhö
//tove

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Va e stiga?

Kram NellieB

2011-05-11 @ 21:53:51
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Maja

Såna vill jag med ha!!

2011-05-11 @ 22:00:56
Postat av: mollie

sv: vad kul! :)

2011-05-11 @ 22:02:11
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0