ingen ridning today?

(inställt)

Har nyss kollat på idrotten, kan ju inte va med me min fot-.-'
Så väntar väll nu på mina friends o sen går jag hem o sen kör mamma mig till stallet:D
Jag tror jag ska till stallet iallafallXD
Alltså om jag kan med min j*vla fot!!
Asså BLÄÄ för den!

Men tror inte de blir nått stall för jag skulle typ endå inte kunna rida med den, möjligtvis barbacka i skritt://
Så får väll passa på o göra min tråkiga läxa som jag fattar nada om istället dåe!

Skulle typ göra en namnskylt x'd
Och sen å fredag ska jag ha gjort en sommardikt på engelska...
Detta kommer INTE funka!!

Men får väll göra så gott jag kan...


Så får kanske inte träffa plutten förens NÄSTA vecka!:'o<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0