Hoppning me magnum!

Idag va ju då jag o alma i stallet redan nio igen.
Vi va bara hemma o bytte om o åt, sen gick vi ner igen.
Då tog vi först o longerade Saga lite i grimma, sen busade vi lite :)
Efter de tog jag in Magnum ;)
Fixade honom o sen hoppade jag upp o började värma upp honom rejält.
Idag märktes de INTE att han har travare i sejj!
Han galopperade i en lugn o sansad galopp o gungade nästan fram.
fick riktigt trycka på honom idag!
Hoppade riktigt fint idag.
Hoppade av normalt o kom i ett bra tempo o hoppade me MYCKET rygg idag!
Skrittade av efter en halvtimme/45minuter i skogen.
Sen fixade honom o släppte ut honom.
mockade uteboxen o fyllde på vatten.
Sen åkte jag hem :)
Åkte ut me min reklam (jobb) o sen har jag suttit  här hela kvällen.
Ska ner o kolla på Big Brother nu, sen duscha o sen sova ! :)
<3
my superstar.
/ Moa

Kommentarer
Postat av: Frida

Vinnarna i dagens blogg är dragna !

Kolla in om det vart du, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/vinnarna-och-en-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-01 @ 21:49:39
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0