Fotning o misslyckad ridning..

Vaknade vid tio , satte mejj här o kollade runt lite o bloggade ikapp dåja.
Efter de så tog jag fram kläder till dagens fotograferingar.
Dammsög nedervåningen (hade lovat mamma de)
Runt två kom Alma och då bytte hon om till ridkläder o sen stack vi o hämtade Saga.
Fixade henne o så o sen stack vi till betet igen.
Jag fotade dom medans Alma red igenom Saga.
Körde lite bus me o sen tillbaka, jag fixade Saga redo för photoshoot nummer 1!
Blev julbilder.
Saga va väldigt tråkig o skulle aldrig ha öronen framåt, så fick ringa dit bror som kom o hjälpte till o få hennes uppmärksamhet.
Tillslut gick de o då blev de en del bra bilder!
Efter de stack vi tillbaka o  Alma bytte till sommarklänning.
Sen fotade vi de.
Gick superbra o dom va supersöta ^^
Efter att ha fotat de en stund så gick vi hem o Alma bytte om till western..
Tog av Sagas nosgrimma under tiden o sen kom Alma ut o då stack vi igen me henne, för sista gången.
Fotade o de blev superbra bilder!
Efter nån kvart va vi klara, då släppte vi Saga och sen gick vi hem.
Laddade in bilderna på datan o åt ett äpple, sen bytte jag om o sen stack vi o hämtade Magnum,
Fixade honom o sen tillbaka o red honom på betet.
Gick verklgien SKIT!
Han lyssnade inte för fem öre och bara sprang.
Fick honom o gå någorlunda fin ibland iaf..
Efter de så skrittade vi hem, fixade av sakerna, sen tillbaka till betet.
Åt middag och sen upp o fixade lite me bilderna o flummade ilte , sen gick jag o Alma ner o bakade muffins, me glasyr o kokos uppe (y
mums!
Nu sitter vi här o ska sova nu ;)
Imorn fotas jag me pojkarna ! :)
Hann inte idag, batteriet dog -.-
/ Moa
Rid"temat" :)
Alma o Saga
Jultemat :)
Alma o Saga :)
Sommartemat :)
Alma o Saga
Westerntemat :)
Alma o Saga

Kommentarer
Postat av: Norea

Härliga bilder (:

2011-05-10 @ 18:02:45
URL: http://familjensr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0