Dressyr o fotning o "cp" ponni!

Igår (söndags) va jag o Alma borta på betet runt tio(!)
Tog då Magnum o sen gick vi hem me honom, fixade honom och så, sen red jag dressyr på bebis!
Idag var han mycket bättre o rida.
Lyssnade perfekt och arbetade super bra.
Arbetade honom mest i skritt o trav, då han har haft lite problem me formen i traven, vilket inte märktes igår dock, super!
Red bara nån halvtimme, sen fick det räcka, han gick super bra såå!
..
Efter det så fotade vi "julbilder".
Meningen me dom va att de ska bli julkort av dom till julen detta året :)'
Aja, de gick bra, han va super snäll <3
Efter en 20minuter stack vi hem och jag bytte om till sommarklänning o taights, super mysiga bilder blev det!
Och sen efter 20minuter va det dax för western.
Gick sådär , flugorna blev irreterande och ja..
Men blev bara ett par bra kort.
Gick hem o fixade av tränset  o sen tillbaka till betet o släppte honom.
gick hem och åt och sen till betet igen.
Denna gången va de dax för Saga, Alma red henne bara lite barbacka då :)
Sen tog vi Lucky me oss hem efter.
Verkligen inge kul o rida honom.
Han va på bakbenen mer än han gick framåt o ifall han inte va de så stack han av i full galopp.
Usch, orkar inte ens berätta >.<
Aja ,efter de vid fem så åkte Alma hem.
Jag packade min reklam o åkte ut me den.
Hämtade pizza o åt till big brother ;)
/ Moa
-
(dressyr och photoshoot bilder finns på min bilddagbok - magnum-ss!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0