Bus me magnum..

Igår vid åtta gick jag o Alma ner till stallet igen.
Skulle ju sova där ;)
Tog då in Magnum o fixade till honom lite snabbt ;)
Gick väl sådär.
Var lite halv mörkt ute så..
Magnum fjantade , rusade på o ja >.<
Slutade efter en halvtimme, orkade inte tjabba me honom.
red bara lite oseriöst, asså red bara runt lite, har inte ridit honom sen i måndags annars så..
Men han va väl okejj..
Efter de så tog jag in honom, fixade honom o sen släppte jag ut honom :)
-
vid halv tio låg jag o Alma inne i sadelkammaren o snackade skit, om allt ;)
Åt godis o drack limeläsk, livet kunde inte bli bättre då <3
Sen somnade vi runt tolv, o vaknade runt kvart i åtta av att pappa kom o väckte oss, för vi skulle hem o äta :)
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0