börjes och hoppning!

I torsdags så började jag i skolan då ja.
Började me Spanska, o sen biologi men mitt i lektonen så skulle vi tydligen byta vikarie o vår andra kom aldrig,så vi stack (a)
Hade matte efter iaf o sen åt vi och hade därefter idrott o SO lektion,
Men ist för att ha 120minuters SO hade jag bara 30minuter (y
Gjorde studiebesök me Sofie o Mimmi o fick sluta efter de, så jag o Mimmi hängde me Abiir hem.
O vid två åkte jag hem, då mamma kom o hämtade mejj.
Åkte hem o åt o pluggade lite o satt lite vid datan, sen vid fyra åkte jag o mamma till börjes :d
Blev ett par ridstövlar ( dom jag visade här ;) )och ett par nya ridbyxor ;)
Efter vi vatt inne på hästaffären åkte vi till stallbacken o köpte elpinnar (vita plastpinnar) och sen åkte vi hem.
Satt då lite vid datan o blingade även mina ridstövlar o sen åkte jag till stallet o red Lucky.
Hoppade lite idag, blev mycket arbete me svåra svängar, o sen avslutade vi me ett par skutt på 80cm, de gick super bra!
Skrittade av honom o sen släppte jag honom efter jag tagit av sakerna.
Fyllde på vatten o sen gick jag hem.
Mamma mötte mejj halvvägs.
Åt middag o sen satte jag mejj här igen.
Gick ner o kollade på BB vid tio sen somnade jag efter det.
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0