1 inlägg idag..

Jättedålig uppdatering från min sida men hann inte göra några tidsinställda!:(
Men nu e det intget o göra åt lixom;)
Min dag var bäst, var ju med Ida♥
Mamma körde mig till henne så kom ja till henne typ 10.30 så åkte vi med hennes mamma till
stallet kl 11.00.
Där gjorde vi ingetting typ men sen orkade vi inte va i stallet med x'd
Så vi gick in till byn kolla hästbörjes och fikade på hyllan:D
Åt räkmacka,muuuums!;)
Sen köpte vi en aaaasgod glass som vi slängde när vi inte ens ätit halva glassen för den va för kall-.-'
Sen när vi hade gått en bit bara:''Åhh, jag vill ha glass igen!:(''
Hahahhaah, normalt eller?XD Nejj, men det e inte vi!XD<3
Den gick vi vägen till ridskolan men sen så kändes det som några jagade oss!
För de typ sprang efter oss, hahah scaryy!
Så vi ringde Natta så vi sprang/gick snabbt till henne o sen till stallet (engtligen);)
Så väl där hände verkligen typ INGENTING!
Joo, vi satt på kontoret och prata o nada mer!
Sen så åkte vi hem o mockade hos hennes hästar, och sen åkte jag hem:(
Och nu såg ja att detta var ett LÅNGT inlägg (haha, tycker jag iaf);)
Men bilder får ni imon, för nu ska jag typ sova?;D

//Berta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0